April..

Det är nu April månad, 2:a april för att vara exakt. igår fick man luras och jag önskar att jag har ljugit för mig själv att jag endast har 200 kr kvar av mitt studiebidrag, min fråga ekar i huvudet på mig "vart tog pengarna vägen?" jag har en kort teori om att jag tog ut nåra onödiga hundralappar i fredags, när dimman var som värst. Mattias 20års dag blev en ganska lyckad tillställning, även fast det läckte salt substans ur ögonen som vanligt när polaren golden gate fått som den vill.
Det mest komiska var ju att en tjej tog fel jacka, eriks jacka och drog till nivå. Erik fick hålla sig med en likadan jacka med massa tjejsaker i fickorna. SvartTaxi och pengarbrist in till stan och väntan på Jacka utan för nivå, sedan blev det McD i ultrarapid och buss hem med sandra.
Det var mysigt att sova med Erik fast jag saknar honom nu.. eller i natt rättare sagt. Det är något speciellt med en sovkamrat som man kan krama hela natten och som värmer en om man fryser.


jag har djup ångest över skolarbetet, speciellt nutida konst och projektarbetet.. jag är inte klar på långa vägar och måste dedikera hela mitt påsklov och denna vecka till det. min hjärna har redan tagit studenten och nu försummar jag skolan som aldrig förr, om det nu går?

tillbaks till verkligheten, kanske? jag borde verkligen återvända nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback