Are they saying goodbye?

Påsken närmar sig med stormstegn jag känner ingen påskstämning what so ever. idag har vart en dag som vart fylld av oro, pappa är sjuk, och ludde är sjuk. Pappas går jag inte närmre in på. men ludde min älskling är riktigt sjuk, och om vi åker till veterinären kommer han ju inte hem igen, det är jag inte redo för. att mista en till man ur mitt liv, som jag älskar.
jag och angelica åkte till apoteket för att köpa ricinolja och "sprutor", vi fick åka till stan och köpa det. men först gick vi på röda korset och jag köpte en väska och en sjal. I stan hittade vi ricinoljan och blev glada för det, vi gick på hm och sen åkte vi till affären för att köpa massa godsaker för att fira att pappa inte är på sjukhuset.
Sandra kommer till mig ikväll, vi ska titta på sex and the city.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback