bambiboy with rubbersoul.

bambiboy with rubbersoul.
evelina g

aaaah olle hävdar att han har sålt mitt mario cart, men det tror jag inte på. fast visst vore det typiskt med tanke på att allt går så väl för mig idag. jaaa jag kan skryta med en riktig glädje dag. jag kan konsten att vara ironisk. ja visst.
i dag ska jag och helene  dricka folköl i boulongern, back in the days riktigt. men det blir säkerligen mysigt.
imorgon är det sista april, valborg och jag ska umgås med mina polare, grilla, supa eller något i den stilen. systemet är stängt och jag får nog dricka tiquila hela kvällen. attans asså.

ah men du får väl ha så kul, du som är har ett så fullspäckat liv. jag tror du har det mest händelserikaste livet av alla som inte har tid att ta tre minuter till social verksamhet med mig.
du har väckt tjuren i mig för jag är jävligt tjurig just nu.
men vi tar det en annan dag vaaa?


aaah jag antar det va.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback