I won't mistake you for problems with me.

                                 ag


i won't be left to dance alone to the songs from the past



Våren är här fastän det snöade igår men nu lyser solen och jag och helene åt twister på Alkisbänken. Att tillägga är att vi blev busvisslade för första gången för i år, vi svällde av stolthet. idag lämnade vi in ett arbete som hängt över oss en längre tid, och jag har även diskuterat och bråkat med bosse, AC och märta.. en hel halvtimme av min dyrbara tid.
Mina farföräldrar överraskade mig just riktigt ordentligt. jag var tvungen att vara jätte social för det var endast jag hemma, vilket var lite av en besvikelse för dem som hade en ny bil att skryta med. planerna för helgen är suddiga men de finns där, jag undrar hur det blir med allt. jag äger endast 100 kr och jag ska ut i kväll & imorgon. låter lite maffigt för enbart 100 kr. erik får punga ut med mina 250 spänn nu. så jag kan roa mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback