why do you have to be so cute?

it's impossible to ignore you. let me have it all.                                                                

          

när man har allt man behöver, varför vill man ha mer? varför vill jag ha mer än vad jag tål? jag vet att jag inte klarar mer än vad jag får just nu. men ändå så vill jag ha mer, självdestruktivt betende..

nu är det påskafton, jag har textkonverserat med erik och han har erkänt att jag har ett påskägg hos han som han har nallat godis ifrån. jag har då inte ätit nå godis från eriks ägg. när sandra kommer hit ska hon få leta efter sitt ägg. när jag vaknade imorse kände jag mig helt handlingsförlamad, jag visste att jag hade ett påskägg på min stol, eftersom vi är för vuxna för att leta efter äggen nu, jag fick även 100 kr. Per var mycket angelägen att åka hem efter påsklunchen för att ha den traditionella äggletningen kl 14.00. jag frågade honom om man inte skulle leta efter äggen på morgonen, då sa han "nä det går inte för då äter dom (hans sex lillebröder) upp godiset innan frukost. då äter de inget på hela dan, därför har vi lagt det efter lunch". ja det tyckte jag var lite roligt. inte lika roligt som när mamma berättade om en gång då hon hade letat efter ägget och det låg i en stövel, och det satt fast. "gud vad jag grinade".

igår var helene här och "pluggade" med mig, projekt arbete för fulla muggar. jag målade mitt nakna kärlekspar med dallerröv och helene målade sina krokodiler. vi kom fram till att det är två veckor kvar till inlämning av projektet.. vilket stressar mig en aning. men jag vet att det kommer att ordna sig för det gör det alltid.

jag har just vart på stan med mina föräldrar, min mamma tjatar sig blå om studentoutfiten. aldrig har hon vart så angelägen att köpa kläder till mig. jag fick ett linne av min kära far och sen åt vi lökringr med vitlöksdipp på mcgills.. eller jag gjorde åtminstonde det.

63434-9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback