Baby, don't count me out.

Idag låg jag kvar i sängen och sket hårt i skolan. egentligen ville jag gå dit, men det ville inte min kropp, jag låg kvar så länge att jag fick ångest på riktigt. jag kollade på gårdagens två avsnitt av oc till frukost och det var halvkasst som vanligt. marissa dog äntligen. konstigt att ryan var stark nog att knata därifrån medans marissa med ett ynka sår i skallen dog? men så kan det gå.
sen kollade jag på en väldigt suspekt spansk film. alla spanska filmer är så perversa. just den här filmen handlade om två killar, enam i ett stort lyxigt hus, rökte på hela dagarna och försökte bli av med oskulden, men det gick segt på den fronten. så dom ägnade nätterna åt att runka/suga av varandra de hade tilloch med sex tillslut. den ena blev kär i den andra som hade skaffat "flickvän" som redan hade pojkvän. sen åkte polaren hem och den andre blev lämnad med funderingarna "är jag bög eller ej" typ.
jag har vart i garaget och målat lite också. erika ringde och ville att jag skulle följa med ut. det tycker jag verar jobbigt. hon sa att hon skulle bjuda på dryck. känns som om det kommer gå segt att ta sig till plugget imorn. kristin var gullig och erbjöd mig sovplats i hennes soffa. så jag har egentligen löst allt som bör lösas. men det är trots allt torsdag. så vi får se hur våghalsig jag är.
63434-154


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback