Black waves come and so fear me, December, sinking.

har jag en snokare i familjen?
inte speciellt smidigt om så är fallet.

jag har hittat mig ett nytt favoritband och jag har spelat dem på repeat hela dagen. jag har hängt i mitt rum i garaget idag och äntligen tagit tag i mitt nya projekt. nu när man väl satt igång så kanske det går av sig självt.

63434-152

mitt hår är jävligt risigt efter fredagens hårsjälvmord. balsamet gjorde ej susen. fredagen var förresten en väldigt konstig kväll. vi hängde som vanligt hemma hos wiking först, sen drog vi till jägarn. jag var fast inställd på att gå till goya, men tiden gick snabbt. sen blev allt väldigt konstigt.
efterfesternas tid är nu över.

// We like the newness, the newness of all
so let me not get down from walking with no-one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback