Suppose I kept on singing love songs just to break my own fall

Den mest överskattade dagen på året närmar sig. man ska ha fruktansvärt trevligt med alla sina vänner. vara fint klädd. hest ha någonslags fest. rätt sorts roliga människor. osv. höga krav på denna afton. krav som alltid går åt skogen. i år kanske det inte blir lika fattigt som förra året. då var det extremt fattigt, fattigt på folk, stämning osv. i år ska vi försöka oss på det omöjliga.
jul helgen har nu passerat relativt obemärkt. julafton är en konstig dag, men jag överlevde. juldagen blev i år en rätt lyckad sådan innehållande: julmiddag hos farmor, förfest hos kristin sedan artgarden. naturligtvis en något överförfriskad kväll, men sånt händer ju iaf en gång i veckan, jag har hört att det är nödvändigt för att förtsätta existera.
gårdagen berikades med en visit till huvudstaden. shopping hela dagen. en massa schyssta saker inhandlades. jag firar detta genom att bli sjuk. influensan säger de. men det vägrar jag släppa in i mina tankegångar. öroninflamation har jag dock fruktat. men det har blivit lite bättre nu.
imorn ska jag secondhand handla.

jag fruktar vinterns framtida utveckling.

/ closing in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback