I'm not for sale anymore

63434-50      
 
It started out with a kiss
How did it end up like this?
and she’s touching his chest now
He takes off her dress now
she's Letting you go


gårdagen var så jävla rolig.
på den taffliga lilla färjan köpte vi massa öl. 48 festival öl.
vi drack smirnoff ice i mängder och white russian och P2.
på vägen hem var alla sliriga. och jag fylle åt den dyraste maten.
sedan gick jag för att träffa de ädlaste polarna. erika jossan och marit.
jag gav erika en lite uppmuntrings prelle, en röd svamp innehållande den
ljuvliga substansen. vi kollade på fotboll, var jävligt engagerade, ner med zlatan för fan.
vi hatade zlantan igår, älskade albäck, jossans pappa.
sen gick vi till jackan. träffade massa schyssta folk.
sen gick jag mot syrrans eriks hem, eftersom jag gick i mörka gränder tänkte jag ju att det
vore bäst om jag skaffade något slags sällskap. ett 50+ par som var förfriskade följde gladeligen med mig. jag och tanten badade i fontärnen i esplanaden? och sen sprang vi i sprintelerna. sen gick jag och tog fel på kille.. ”jag ser dig på långa vägar det är tur du har sverige tröja” så va det inte han :O
han kom och picka mig på axeln typ. när jag livligt snackade med låtsas erik + hans polare.

erik har värsta lägenheten.

     
så jävla slirigt. inte bögen dock. han skulle ju jobba.

sliren va vaken hela natten, ringde nu och var dryga eftersom dom naturligtvis
fortfarande är fulla?? hahaha..

Kommentarer
Postat av: egoflow

hahahahah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback