lay me down

     

Sommar i city 2006.
Feting drag i tillvaron nu ju.
studenten var trevlig, lite sogrligt såhär i efterhand.
lördag varje dag nu, lite tragiskt men jävligt roligt.
I måndags skulle jag och erika bara ta ett dopp i poolen, bara ta en öl på stan med david, det blev en helkväll bestående av brända bocken och jackpot. hur mycket pengar vi nu brände det får stå skrivet i stjärnorna. men vi hade trevligt. svampen, domeno och bögen. efterfest i erras pool, ledde till komplicationer.
igår vare seg start poolbadning och solning. sedan träffade jag jossan och sen åkte jag till stan för att dricka vin med erika, david 1 och david 2. bättre att kalla dem fisken och bögen. det slutade även den kvällen med taxi hem till stigslundskvarteren. sova hos fisken och vakna av att bögen stormar in och nästan blåserner väggarna med sin högaröst och sin över-energi. bögen hade tydligen retirerat någon gång unde natten för att göra ? hursom helst hade han somnat i nåns hamock och blitt väckt, och sedan hem skjutsad av dom. sen kom han tillbaka glad i hågen och gårdagens fylla lite oslipad.
vi gjorde feta frullen och sedan gick vi till erran sen till bögen och hälsade på valparna, karl har ett zoo hemma. sen drog vi till stan för att köka pizza och dra omkring. jag fick veta att jag kom in på konstskolan och det hade even också! vi ska gå i samma klass!!! kul!

nu ska jag fan sova.
hare gött. godnatt

63434-45


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback