love and hate at the same time.

Vem är störst och starkast på vasa?
haha.. .

studentens händelser:
onsdag - klassfest här, rolig och lite speciell händelse, första klassfesten någonsin. alla blev överförfriskade och det hände lite konstiga saker. men det är naturligtvis historia nu. kul men mycket att stäääda.
 
torsdag - vattenkrig. man tog sig med vissa svårigheter upp efter bara några få timmars sömn. helene och evelina och milla hade slaggat över så det var ännu svårare att ta sig upp då. jag och helene klädde på oss våra maffia outfits och såg väldigt nice ut. (lite risiga kanske) vi mötte upp våran maffialiga utanför estethuset, gick i samlad trupp upp till boulongern där vi skulle knäppa kort. vi blev då genomblöta inom loppet av 4 minuter. sedan gick vi glada ihågen mot staden och sjöng standrad raden "ES3B tjalalala"
sen hade vi vatten krig och badade/blev dränkt i fontärnen på stortorget. när jag skulle avsluta så fick jag en rejäl mängd mjöl i hela skallen. då fick jag ta mig en dusch i forntärnen igen.
det var skitsvårt att få ur mjölet ur håret, jag rekomenderar att inte testa det.
Fredag - ölhäng i boulongern med erika, jossan, david, gustav, nillan, daniel? och tobbe och alex random närvaro. erika och jossan blev berusade men inte jag, men det var roligt att sjunga hanson ändå.. ha. sedan drog jag med tobbe och alex för dom andra var så sega, vi träffade H&M killen och tog han med oss till en vatten pipa. de andra kom sedan dit och pinan välte och jossan fick 3:e gradens brännskada, den gamla brännskadan. slutet på kvällen blev alex lägenhet en sväng till dalagrillen och bussen hem.
Lördag - utgång. vi förhakade hemma hos erra sen drog vi till nivå kollade på gadget lite grann och shakade asset till boten anna. sen drog alla och jag med, helene ringde och befallde mig att gå av bussen. jag gick tillbaka till stan. sen åkte jag hem. lätt misslyckad kväll. 
söndag - vila.
måndag - Brännboll och öl i mängder. våran klass såg riktigt mysiga ut när de stog där redo att spela med en öl och en cigg i handen, så peppade. haha.. men kul var det. vi vann en match. (mot es3a)
mysigt att sitta dricka öl på dagen, riktig festival stämning.
jag åkte sedan hem och mor och far blev orolig haha.. sen drog jag till jossan på förfest. det var inte så många från klassen där, fast det var ju gräddan av es3b. sen gick vi till nivå. där var det som det brukar vara. boten anna.
tisdag - ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback