Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off.




gör du allt för att din näste inte ska älska sig själv?
det gör inte jag. medvetet.

livet är en ensam grej, allting har ett slut.
en film, ett häng, sommaren eller en kärleks affär.
när det är över är du ensam igen, då & då är du ensam.
det enda du kan komma tillbaka till är ensamheten och du måste älska den.
för om du gör det, kan allt annat vara hur bräckligt som helst.

Idag vaknade jag, erika & david runt två tiden. igår gled vi in på jackpot igen. miserabelt var det denna gång. efterfest hos mig efter att blitt förföljda av galen morsa. när dom drog hem runt 15 tiden, kom farmor och farfar. jag var tvungen att vara social denna gång, eftersom jag sov förra gången dom var här. när dom åkt blekte jag håret, en gång, två gånger. nu är det relativt vitt. efter att jag färgat det drog jag ner på stan, och satte mig med massa polare på brända bocken, drack cola light och rökte en cigg. sen drack jag en öl.
när jag kom hem gick jag ut på promenad, hamnade hos sandra och åt mackor och drack mjölk.

imorn ska jag på stan med helene, bli bjuden på middag av olle och få mitt mariocart. sedan ska jag kolla på anderas band i skutskär, efter det ska jag kanske kolla på en annan spelning.

på lördag ska jag åka till ockelbo med halva släkten, hoppas sandra hakar. på kvällen kanske det blir utgång. kinkypary hahaaaa.. nej.

hare bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback