Mother, is it hard to recognize me now?

63434-47
Exaggerating the barrier between who I am,
and who I want to be.


veckan har vart helt.. sinnessjuk.
till erika, hennes morsa trodde jag var förbannad på henne. (erika glömde mobilen hemma)
"eh vilken konstig kväll. ..
vart är du? hos fisken? haha.
detta är fan sinnessjukt.
ring för fan!"
men jag är aldrig allvarlig, bara att allt är så sjukt.

som en berg&dal bana.

onsdag,fredag,lördag,måndag,tisdag,torsdag,fredag,lördag,måndag,tisdag,torsdag,lördag. köttigt.

torsdagen var väldigt spontan, firren köpte vin och vi satt utanför le paris på en filt & lyssnade på fotbollen. jag såg finalen och sen gick jag och gurra runt staden för jag skulle ju absolut ha pizza. jag fick nöja mig med en fet burgare från husvagnen. sedan begav vi oss till slick/sun. där hannes sa "eh hur fick du med dig den där in?" och pekade på min 3-liters box som stack fram ur väskan. vi blev tvungna att dricka upp det, sedan skulle vi gå och jag sov för variationens skull hemma hos någon annan än fisken.
igår var det svensk skräck och mys i vårvik till sen kväll. kl 2 var jag hemma i värmen. och det är sommar det när nyktra kvällar blir sena kvällar. mysiga polare jag har.
nu sitter jag och peppar för en utekväll.

ja annars är det väl bra väder ute. fint. jag mår bra. men jag är förkyld.


You were always my enemy, you sucked the life out of me.
secrets don't make friends.
To put it nicely I hope you choke
.


fuck you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback