måndag

En måndag i Es3B är ju inte det mest händelserika man kan vara med om här i världen.
Jag sov knappt nått inatt, pratade med erik runt 4, han var full, sällan. jaa.. sen gick jag upp och gjorde mina morgonritualer och gick till bussen. på bussen var det mycket folk och jag gillar inte folk på morgonen, men jenny kom som en räddande ängel en busshållsplats senare. det var trevligt att prata med henne, för det var längesen sist. sen vare samhällskunskap, ingenting kul hände. sen lunch, ingenting kul hände då heller. ja sen var det bild, 11.15 till 16.20. jag pratade i telefon två gånger under lektionens gång. gjorde två bilder, väldigt inaktivt med tanke på den långa lektionen. sen var det inget mer med det, bussen hem var fullpackad. och här händer det ju inte skitmycket, jag har tråkigt och har blivit kallad pessimist minst två gånger idag. varav en gång av en som jag inte ens kände.
det är nog sant att jag målar allt i svart just nu, fast det går väl över. Idag var det ju nästan vår ända tills det började snöa, sen blev det vår igen. jag blir nykär och tänker tillbaka på denna tid förra året, 14 april förra året träffade jag erik första gången haha..  ja hur som helst så påminner mig dofterna ute mig om honom, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

det har var ju det mest komiska idag:
sand says:
jag vann en tävling!
sand says:
jag vann ett världsatlas, men ändå!
Pernilla says:
oooh
Pernilla says:
värsta
Pernilla says:
vad vare för tävling?
sand says:
på polhem den där dan när alla skolor va där. man skulle gissa hur många flygbilder som behövdes för att täcka en 30:000 skala. jag gissade på 10500
sand says:
10516 va rätt svar!!!
sand says:
värsta knodd!

 

Det är så typiskt sandra haha..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback