veckan

Den här veckan har ju gått undan.
Jag har fake läst en bok på en dag och krydda ihop massor på "examinationen". Dessutom har vi gjort våran arbetsmiljöredovisning... ett under att allt det gått så bra, imorn är det svenskan.
Idag kommer Erik till mig och spenderar natten och troligen morgondagen + natten hos mig. Det blir nog mysigt, bra tror jag.
Imorn har ninjan 20års fest, blir nog fett det. haha, hoppasdet blir lika kul som det va förrförra gången hos erran.
förra veckan va jag & helene på fest i sätra, det slutade med att vi missade bussen och luktade raklödder och fick sova hos pontus.

idag gick jag på stan med erika och köpte mig ett linne. vi fikade en macka och pratade om förspilld tid. jag saknar erra lite faktiskt, det har gått länge nu och jag tycker det har gått lite för lång tid!

snart tar vi studenten! shit assååå vad tiden går snabbt, tyckte just vi började på boffen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback