all this time you were pretending

so much for my happy ending
 It's nice to know that you were there
Thanks for acting like you cared
And making me feel like I was the only one
It's nice to know we had it all
Thanks for watching as I fall

It's not like we're dead



studentkryssningen har gått förbi mig, fylla och fylla och lite mer fylla. det var roligt. ingen mat på 24 timmar eller mer, den prullade man ju.
jag är lagomt lortig och sliten nujaa.. ska väl duscha och återfå lite av den stjränglans man besitter.
jag ska väl sätta fart med fördjupningen snart så man har lite avklarat. jag är lagomt trött på kraven och stressen, man blir faktisk jävligt opeppad.
vi ska grilla idag, det är ju nice.
pappa har presenterad mig för den nya grannkatten idag. jag satt ute i pyjamas och klappade, den va påväg in men då kom mamma och skrämde iväg den lille stackaren. pappa är otroligt förtjust i den, tur att den inte gick in då skulle den väl vart kvar än haha.. kidnappad.

jag tycker det är underbart att det är försommar ute och inte vår. träden är gröna och gräset med. helt wonderful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback