don't call it a come back.

63434-2263434-23

jag och erik var snyggast på balen, men vi är snyggast annars också.

helgen har vart en försmak på sommaren, solen har bländat och värmen har värmt. jag är så glad att allt börjar flyta på i vanlig ordning igen, ruttna bananer och äpplen utspridda papper och jag är glad ändå, även fast jag har väldigt tråkigt nu så ska jag plugga lite.. kanske. jag måste göra arbetsmiljön.
snart är skolan slut på riktigt, man börjar få reda på vilka som flyger ur bon'a efter sommaren och vilka man kan ränka med ett år till i gävleborgs län. fast saker kan hända, det kanske blir L.A vem vet, det skulle ju vara roligt.
det är ju en het backup plan, eftersom det inte blev nått med norge och fiskränsning som jag och helene bestämde oss för för längesen.
idag har jag solan och visst har jag fått en rosa ton allt. det är härligt.
nu ska jag äta, för pappa är på soppa mat.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback