hmm what you say?

igår hade vi peppat för en kväll på slickan. vi förhakade hos evelina, sedan jackan, där blev vi bjudna på allt. som vanligt. när vi sedan gick till slick så var det en enorm kö. helene gav snabbt upp och vi drog, blev lite osams. jag hakade på weinberg. jag kom in gratis träffade lite folk och drog till eve. jag fick sova i mitten, vilket var mycket obekvämt när sängen delade på sig. heeeheheeeee........

sen var jag otroligt bakis. 

jag har kollat på två filmer idag. 

jag njuter av att jag inte har så stor press. 

helene och evelina är bra underbara

helene du kan också få följa med till L.A men då måste du blondera dig. 
du vet annars funkar inte vårt gurk-koncept. 


och ett visdomsord till dig min vän, ryck upp dig och sluta fjanta omkring. 

63434-33 jag, evelina och helene  63434-34

63434-35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback