I don't care if you don't want me.

63434-36
sådär ser jag ut när tobbe är fotograf och jag är full.


Ledig fredag kan ju vara ett tråkigt mysterium av förlorade planer och föråldrade minnen och drömmar som spökar.
idag: gick jag upp, satte mig vid datorn och bestämde med lina att vi ska ha picknick imorn. sen gick jag och kollade på dålig tv, åt avokado med fyllning till frulle och förbannade min ensamhet. försökte ringa till killen som aldrig svarar i mobilen för att fråga om mina pengar samt om födelsedagsfika. men som sagt han svarar inte i mobilen, idag. jossan frågade om ja va sugen på att följa med till sthlm & popaganda, sure.. om det blir billigt. jag har endast 350 kr att leva på hela veckan. men popaganda får vila ett år till, mew var igår, det skulle vart härligt att se dem (igen utan att krakelera). jag ska ist vara med helene, drömma om framtiden, kanske ringa till hjälm? haha.
imorgon: finns många alternativ som hänger i lösa trådar. stannar erik i gävle på fika? ska jag på picknick med lina? det ända som är säkert är att sandra och jag har ett uppsrtyrt häng.

jag ska ta det lugnt med frätande medel till på tisdag, jag tycker det låter som en strålande idé. Helene slår på stort och ska dricka det resterande vinet (3dl??) imorgon haha...

jag ska ta och duscha nu, och äta gårdagens kinamat till lunch/middag.

jag går dit vinden för mig.

h
mina polers helene & sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback