i thought you said summer gonna take the pain away.

                                          63434-32

okey, allright now. kvinnor är från tellus, män är från pluto, kalla och oförstående varelser. det är min slutsats som jag grundar på diverse händelser som hänt mig under livets gång.

Det är tur att det existerar ett fenomen kallat vänskap. mina vänner is the shit, jag drar mig tillbaka till ett liv i stillhet. jag förstår inte, har du förträng? eller bara glömt? tränger du bort? eller vill du inte? förnekar du? eller är du bara dum i huvudet?
som vissa skulle kalla det, skitliv.

nyheter i mitt liv: jag var på spegeln igår med sandra, helene och tobbe. jag köpte ett rosa paket cigg, även kallat tampongpaketet, av någon pojke. jag köpte två cheesburgare och en stor pommefritts för 10 kr. jag har även kommit vidare till intagningsprov och intervju på konstskolan. det är ju grymt fett med para, som sandra skulle uttrycka sig.

pigs in space.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback