I'm caught in the symmetry of your mind.

                        


But ironically, You will always be Belle of the ball, Atleast to me.
Truly with you the worst is Always true, and I gave  You all the benefits, Of all the doubts I had.
Never hope to be As benign as me.

Funny how you Always get through.

BAl
är det kvällen till ära.jag är riktigt uppsnofsad och jag har aldrig haft så mycket smink på mig under hela min ungdoms tid... men visst kommer jag va snygg till kvällen med min eleganta klänning och min svinsvans hell yeah.
udrar hur det går för de andra.. jag skulle sjukanmäla mig idag.. men jag glömde det i all hast. attans nu är det illa på frånvaro fronten.
jag träffade erik en sväng på stan efter min sminkning han tyckte jag var värsta tjejen. nu är jag värsta kvinnan snarare än tjej. hungrig är jag också och jag tror bestämt jag ska gå ner och ta mig ett snacks.
jossan & co. ska ha förkrök innan balen det tyckte jag var mycket lustigt. det hinner nog inte jag och lantzen erfara.. mina föräldrar vill nog helst inte få den erfarenheten heller. haha...
dom hade köpt vin till oss alla och erra såg ut som en ledsen hund när jag la svart på vitt.. att det skulle bli mycket komplicerat.
på bussen hem från stan träffade jag sandra hon hade strosat själv.. men det va ju trevligt att ha nån att snacka med eftersom jag kände mig allt annat än bekväm i min frisyr just då heheeeee..

ja hur som helst borde väl jag städa eller nått-.- äta.
hejdå ha en trevlig helg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback