you can't say yes to me.

63434-31
så tråkigt har jag med min spaning.

Hur kan man ha så tråkigt, hur kan både glada och sorgliga kärlekslåtar göra ont. varför lyssnar jag för då? varför måste jag peppa min syrra för att inte gå tillbaka till per? varför gör det ont i mig när jag vet min sanning? varför vill jag inte bara glömma hela skiten?  i need time to think it over, screw you.
varför kan inte jag vinna en miljon? allt skulle vara så mycket lättare då. Jag vet vad jag skulle göra med pengarna, jag skulle ta sandra under armen och alla kläder vi hade. dra till ett annat land, och börja om från början, börja om på nytt. going to the city, neonsigns and graffiti.

jag har allvarliga problem med mina känslor, gällande allt. jag har utvecklat hat-känslor för varenda lärare på skolan, som jag har. för att jag hatar betyg. alla hoppar och studsar i sina stolar "wow nu får vi betyygen" ah skitkul, tänker jag. sedan kommer det värsta av allt "jag fick MVG va fick du? vavavava säääääg? fick du också mvg? vavavavavavvavaa?" illa om man får minre än mvg då ju.. det är mänskligt beteende att må lite kasst då. jag som får ångest för jag har för höga krav på mig själv. och för att jag vet att jag har försummat skolan pga skoltrötthet. jag försöker va så likgiltig som möjligt.
men det går inte.

jävla piss.

idag drog jag från bilden med jossan, lii och sofie, jag kände mig utanför så jag drog. haha. sen ringde jossan och hon kom till mig på h&m. jag köpte ett par örhängen. sen gick vi till george och jag köpte en macka för 40 kr. det var ju skitdyrt, varför gjorde jag det?
sen åkte jag hem. jag ringde desperat till sandra. syrran ringde.


jag hoppas allt går bra.

The best in me, look at us and try to see, look at me.
I'm you're love & misery.
The best in you, i understand what you can do, understand me.
I'm you're love & misery.
you may go, it's okey, restless as you are.
rest with me i'm youre love & misery.

Kommentarer
Postat av: SandraLindberg

I love you. What else can I say. el. jo. Pernilla du behöver inte vinna en miljon. Vi fixar det ändå.... the city over seas is waiting for two people...

2006-05-18 @ 19:42:34
Postat av: SandraLindberg

Visst är det L.A på din board? el. vad det kallas... jag ser oss flyga där snart. gurkståndet väntar i vinden, gurkorna gror ur sanden. Du och jag vinkar från flygplansstolarna. Vi säger: This is it. This is the shit. ..Sedan lutar vi oss tillbax i stolarna och landar. -Vi drog från skiten och landa i eliten- (hehe gammalt ordspråk) Detta är inget snack heller Pernill. This is real.

2006-05-18 @ 19:51:33
Postat av: helene

varför får aldrig jag följa med till L.A?

2006-05-24 @ 00:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback