true love waits


nu är klockan lite för mycket och jag sitter och konverterar över skivor på datorn, skulle vart enklare den olagliga vägen. men vafan. radioheads - I might be wrong, live recordings och this is ...tunng. 
mmm det var segt. imorse gick jag upp skittidigt för jag en gång i tiden var så dum att jag bokade tid på ungdomsmottagningen halv nio.   där jag gjorde massa kloka beslut som innebar att jag inte skulle äta cancerframkallande preparat längre. sen gick jag till skolan och gjorde... ingenting.
Sandra kom förbi på ett late födelsedagskalas och jag fick ett asstort vinglas "I've only had one glass of wine but it holds a wole bottle" haha.. hon tyckte det passade mig. sen kollade vi på 6 avsnitt vi kunde utantill av sex and the city. men det är fortfarande lika kul.
imorgon ska jag, evelina, kristin, sebbe och olof ha twinpeaks race (eller kanske twinpigs som kerstin först hörde). det ska ju bli kul.

63434-147

/ kill your boyfriend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback