We are nowhere and it's now.

63434-141
Igår natt ringde Josefin och hade druckit "ja men du vet jag drack nån gammal sprit, nå gammalt vin och du vet sådär det finns på fest" en timme senare ringde hon igen. "vad ska jag gö nurå? jag blöder i huvve pernilla. och jag skäms ju också." då blev jag sannerligen orolig... så sant som margareta säger borde vi ha sele på jossan så hon inte ramlar och slår sig så hårt, jämt.
63434-13763434-139
63434-14063434-142

Förhak hemma hos eve som nästan slutade som helhak. Glenn 4 life och brojävel och harbo.
och allt slutade som vanligt på någon efterfest hemma hos nån man som jag och kristin inte kände/känner.
Det var trots allt ganska kul. mmm...

63434-144

nu är lovet slut.
det är ju... både pepp och opepp på det. men det ska ju bli kul att träffa alla igen.
fast som sebbe säger så är det inte skitkul att sitta och glo på varandra en hel förmiddag utan att kunna snacka med varandra.
typ så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback