Perhaps I've been sad longer than you

63434-132
You have always been so much more to me.
maybe it just was the night that threw me out.

Den gångna veckan har vart, ja iaf bättre än förra veckan. jag känner mig tjock och ska börja dricka vatten och äta vatten. vi får se hur det går eftersom jag inte kan stålsätta mig på något sånt där...
i torsdags var jag och massa andra på promoe som spelade på "slickcity". det var mycket bra och hlet off var förband och det var ännu bättre för jag har tagit på timbuktu. ja, jag blir fortfarande glad när jag tänker på det. jag blev full också. men jag gick till skolan dagen efter till skillnad från några andra. inga namn nämnda.
fredag var jag bara seg och tittade på disney kanalen. vi har sjukt mycket barnkanaler och gamla barn program som quack pack och nalle puh osv är det bästa slötittandet man kan tänka sig.
igår fikade jag med helene, känns alltid att det var så längesen fast det egentligen inte alls var så längesen. hur som helst var det roligt att bli uppdaterad, och uppdatera och klaga och snacka lite skit. även fast hon är drottningen av fördomar haha. sedan hookade jag upp med erika, vi tog en öl på jägarn och insåg att vi bara hade råd med sammanlagt två öl + natt-taxa. sen gick vi till jackan och träffade emilie och co. efter ett tag gick vi tillbaka till jägarn.. hannes och dom kom dit. sen blev det bara tråkigt och jag åkte hem och fick massa sms så att jag nästan kände mig lite tråkig.
jag är så otroligt fattig.
idag har jag segat, duschat, åkt till morfar, tyckt synd om honom ett tag. han kom inte ens ihåg att han fyllde år. sedan svängde jag förbi skolan hämtade lite stuff, sen hem och käkade håkans mat <3.
sen målade jag lite.
imorn äre skola igen.

/ How is your heart doing?
Am I not welcome nomore?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback