the bastards have landed

63434-127

Wiking & jag vi knäcker en öl och tar nåra klunkar och beundrar dess färg...
vi får alltid självförtoende som nån jäkla amerikan..
så du sniffar limm?
- det man inte minns tar man ingen skada av.
gävle by night - fylla & fight.
imorn blire fest iaf!

jaja idag var det en seg/snabb dag. städning och redovisning av veckansprojektarbete.
sen gick vi på stan och wiking får syn på en färglad man.
- va äre där för jäkla pajjas då?
- vem dåååe?
- aah han där
- eeeeh det ser ut som peter siepen heeeheee.
det var det. och det blev jätte roligt. haha.
jajjamensan.

när jag drog från kerstin så gick jag till mcgills, mina parents skulle va där. och där satt även min syster, och drack cider(!!) då blev jag naturligtvis tvungen att också göra det. sen kom kalle och beställde en öl och då var vi tvungna att beställa mer. sen gick vi till munken och åt mat och drack öl.... sen fick det vara nock för jag skulle ju faktiskt enbart fika kvällen till ära.
63434-126
jag gick för att träffa helene, henne har jag inte träffat på mycket länge. sedan hon flyttade faktiskt. och det kan man ju skämmas för. hon är en väldigt unik människa och vi har mycker gemensamt. jag förstår inte för att man vänker sig av med människor som betyder så mycket, att man inte kan göra något så lätt som att lyfta luren och ringa. jag har blivit dålig på att ringa till folk och jag får dåligt samvete. man har ju spelat the sims, där ringer telefonen och säger "hej, vänskap är som en ömtålig växt, den måste vattnas för att växa, helene sundin börjar tröttna på att du inte ringer oftare." heheeee eller något i den stilen. synd att man inte hade en sån telefon som ringer och varnar en haaaha.

nu kanske du undrar varför jag skriver så mycket.  det är för att jag snart ska gå och sova, jag har inget msn.. (även fast jag inte brukar vara särsklit aktiv där ändå) men jag har lyckats infektera dattan med något slags superdupermegavirus, som tagit över msn. på något konstigt vis, den spottar trojanska hästar och är ungeför lika drygt som mens.


Bob Marley fick cancer och Cornelis bara försvann, Bowie lever kvar men sjunger likadant. Malcolm X blev skjuten men Ghandi dog "naturligt". veckan Afzelius dogvar vädret molnigt. Snart är bara Dylan kvar tror jag, Jag har sett bilder han ser ut som ett barnsom har förlorat sin skugga, Hans son har hårgele men spelar inte flöjt Snart dör Bob Dylan med, vad gör vi då?
Vi bara dör ju så jävla mycket hela tiden
Jag såg Mikael Wiehe på Svt häromdan
Fy fan vi bara dör

/
Peacetecknet och solidaritet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback