you are the one for me.

63434-128

i'm not the one for you.

Den här veckan har vart förskräcklig. helgen blev i efterhand en katastrof även den. fantasktiskt vad mycket brojäveln kan förstöra. men visst hade jag roligt medans jag ödelade. visst jag överdriver en aning, men jag kom till insikt om att jag inte har vart världens bästa människa i alla fall. Det visste jag redan innan men det blev som svart med fetstilt på vitt. du förstår säkert hur jag menar.
skolan är en pain in the ass och det kan bero på katarina och kol. visst hon är bra men TRÖGfattad, i vissafall. vilket jag inte klarar av just för tillfället.

josefin vill att vi ska fika idag, klockan är snart åtta och jag är trött som en alika. jag ska ju sova tio! eller nej då är det weeds. jag tycker uppriktigt sagt att det är en bättre ide att ses i helgen eller något. jag vill ju inte att du ska flytta till sthlm, vilken hype. ska ni börja använda "gåsar" då också? (haha)
jag förstår inte hur ni ska ha råd, och vad händer sen då? jag skulle också vilja flytta dit. (eftersom alla andra gör det.. eller nej. för det här staden är väldigt lessen).

usch och blä och svordomar på er för att ni drar iväg och lämnar mig här.

63434-129
lindas gangzta frukost under sängen.
min menstallrik.

you tried telling me everything’s not broken
But I cried when telling you all we had is gone.


Kommentarer
Postat av: superfotografen

den där satt ju som en smäck den.
het modell med för den delen.

2006-10-11 @ 21:20:40
Postat av: Anonym

förjävla fin

2006-10-31 @ 02:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback