I'm in a constant state of getting out.

Nu är det lördag igen. konstigt hur tiden kan gå så otroligt snabbt.
jag har lyckats ta mig ur de flesta destruktiva vanor jag besatt under sommarens härliga dagar. jag har lyckats sluta röka.. nästan helt totalt. jag har slutat, det är det som är det viktiga.  jag har även dragit ner på en annan punkt. och inte nog med det så har jag tagit mig ur alla mina problematiska situationer jag konstigt nog funnit mig i random hela sommaren. nu när jag ändå är i gång kanske jag borde börja motionera lite mer. gå runt rudan varje dag kanske, hehe. eller kanske borde jag dra till indien och finna mig själv?
konstskolan är bra, den här veckan har vi tecknat hela veckan. mästan från 9-16 varje dag. det var ju lite slitigt men värt. jag ser inte skillnad på blankt och matt, vilken upptäckt. det är det många som inte gör. propoptioner och perspektiv behövs en filning.
idag ska jag och kristin fira det faktum att det är lördag. en lördag till på nivå kanske inte är det peppigaste i hela världen men what the heck. ska ringa henne så småningom. måste ringa till många idag, fy vad jobbigt.
igår hade jag myskväll med haralad, vi kollade på en jobbigtdålig komedi på canal + och åt chips och dipp. hösten är här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback