tell me what did you expect? do you have no selfrespect?

63434-124
Now I think that you and me have come to the end of our days.

jag är ganska trött på allting. nu känner jag stark vilja att skita i allt och bara dra med marit och flytta till stockholm.. jobba på burger king eller något sånt super häftigt. pengar iaf. nu sitter jag och lyssnar på en country verision av all I want for christmas is you. jag vill inte ha en jävel i julklapp, möjligen den svarthåriga hottot jag drömde om inatt. men hottot finns ju inte så det är lika bra att skeppa alla tankar på kärlek och närhet för framtiden. man är hur som helst lyckligare som det är nu.
igår hade jag myskväll med erika och marit även om erika kom försent på gurnd av kärlekskrank så blev det perfa. jag och marit gick till ica och köpte chips och choklad + en nektarin. sen gick vi hem och erika kom. vi kollade på amelie från monmatre och flottade.
63434-123

idag tänker jag inte göra ett skit. bara vara hemma och kanske städa lite gran. jag har bestämt mig för att måla mitt rum igen. men vet inte vilken färg jag ska ta, rosa kanske? haha.. nä tv'n ska va rosa.
jag ska måla klart hyllan som jag ska ha i skolan..








Kommentarer
Postat av: wiking

du är med på reklamblaska på den stulna ankans blogg.

2006-10-03 @ 21:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback