all around me, speak about you.

63434-186

De här veckorna har vart omtumlande för min självkänsla. jag vet inte vad det är för fel på mig. varför jag beter mig så strange. jag har väl mina föraningar, men jag har säkert överanalyserat allt. tur att det var någon som stack hål i bubblan. äntligen kanske jag kan bli normal igen... eller? jag hatar att det har blivit såhär. det värsta är att det kommer från flera håll samtidigt och jag vet inte vad jag ska ta itu med först. jag får så dåligt samvete. vissa saker borde jag ha dåligt samvete för. men andra inte. saker som jag inte kan rå för. fast jag kanske hanterar det på ett dåligt eller ja ett kasst sätt.

imorn ska skolan på konst-trip till sthlm. det blir bra. kanske man får lite mer inspiration. jag ska stanna hos min kära vän josefin tills på torsdag. det blir verkligen nice. jag ska träffa erik en sväng också. det är konstigt att det verkligen var ett år sen. dock säger han att vi har träffats efter det men det har jag inget minne av. det kan ju bli en upplevelse. mycket har hänt under året. man har ju blivit vuxen nästan. jag kommer ihåg när jag var tio och allt handlade om hubbabubba. eller vad som helst. jag längtar tillbaka.

peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback