allting går sönder tillslut

Helt otroligt hur självdestruktiv en person kan vara. som sitter och ser på när möjligheter kommer och går. och tänker. inget för mig, jag är för dålig. jag är ingen bra tjej. ösa skit över sig själv. det är nog det mest normalaste. vara missnöjd.
jag duschade nyss. skrubbade bort dagens skit. jag upptäckte att en av mina tånaglar intagit en väldigt mörklila ton. den kommer att ramla av. den vill inte vara kvar längre. fötterna protisterar. jag kanske måste lyssna. skita i det hårda livet. gå tillbaka till den gamla skolan. sitta hemma med mor och far. avgifta min stackars kropp. bry  mig om mig själv. men så. har man förstort ego. ja det är klart. som josefin säger. jag kräks på mitt eget ego. i darfur kan dom säkert inte ens kräkas.

peppet är minimalt när mörkret faller. ens när man kommer hem. slår sig ner. och tänker. en dag till. fett. så mycket. ändå inget. hjälplöshet.

jag hatar när folk är nonchalanta. konstigt nog verkar alla i min närhet besitta den egenskapen.


Kommentarer
Postat av: josefin

det är koolt att vara arrogant nonchalant o allt sånt. det stör mig. min ångestnivå har stigit med minst 100% de senaste månaderna. jag börjar känna mig dålig. det är illa. då är man körd. vi får kämpa på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback