dansa i neon

63434-188

min halsmandel kunde lika gärna vart en tennisboll. till storleken. jag skulle aldrig ha bevandrat mig hem till bomhus inatt för mina tånaglar håller på att rasa av. känns det som. jag är bäst på att klaga. jag vet det. det ska bli skönt att snart ta och gå och lägga sig. jag är gräsligt trött. den här dagen har vart en total bakfylla. även fast jag skulle kunnat ryckt upp mig. så kände jag att det var lite roligare och ligga i soffan och kolla på "planet earth" och förundras hur stora vithajar egentligen är och hur hjälplösa dom stackars sälarna va. ungefär. jag och kristin var på goya igår och dansade till schlagers hela kvällen. det var faktiskt mycket roligt.
imorn ska jag förändra mitt yttre en aning. äntligen. hoppas det blir fett.

ha det bäst gå på fest å dansa mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback