rusningstrafik

63434-189

tankarna bara virvlar. och du skjuter upp allt i vanlig ordning. lyssnar aldrig på mamma. ibland är det ju faktiskt ganska smart att ta sig i kragen. om livet ska bli ett liv värt att leva kanske man bör ta sig i kragen. ja cancerkid är long gone tror jag. hoppas på att vara stark nog. att klara grupptrycket. på balkongen. på brynäs. och att jens inte är så dryg så lottas blir sista utvägen. nej. det sistnämnda är uteslutet. samtidigt som jag borde lyssna. borde jag inte lyssna. man bör inte lyssna på dåliga råd. om hur du ska gå till väga med ditt liv. det vet man väl bäst själv. men om det är bra råd. så bör man ju lyssna. töntigt. egentligen borde man bara dra till något coolt ställe och lämna skiten bakom sig och börja om. (för att det vore skönt i allmänhet)
jag känner behovet att skriva att vänner borde veta vad de ska säga och inte säga. även om någon har sagt något dumt om någon behöver man inte återge ordagrant + krydda. om det inte är nödvändigt. men aldrig krydda. för att få någon känna sig dålig. det är ganska irriterande att man måste ha överseénde om att personen i fråga är på ett visst sätt. dock bra att man vet det. så man inte skulle bli så jävla arg. så det är ju tur för vännen.

nu ska jag gå och läsa grottbjörnens folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback