everything is all about the same.

min näsa är ett infekterat sår. tack vare skulptur,keramik,skulptur. äntligen är det över. den här helgen skulle bli vit som snö. den blev guldfärgad. misären var stor. 40 kr för att gå in på tattiga jägaren. ej värt. jag kände mig dock wild and crazy när jag förfestade med chris & co. utan min käre vän kristin wiking. hon anlände dock senare. jag är den ända som inte får nått. inte för jag vill ha nått. alla är ju bara, ja du vet ju själv.
idag har jag vart hos farmor&farfar. 72års kalas. smörgåstårta. svanslöskatt. skitliten. sen köpte vi kebab. inte för att någon var hungrig. jag skulle vara nyttig och jagade in på time. där fanns ej turkyogurten, icke hallonen. så jag köpte chips med den exotiska smaken "holiday" ist. så det kan gå. nu sväller man väl upp som en spärrballong.
jag hittade just niccokick på myspace. jag lyssnar på "I wan't you back" den gamla arvika dängan.dom har pimpat låten med lite sammarbete med josé gonzales. det gjorde dom rätt i. jag minns att jag snikade åt mig en puss av sångaren.
nu är det bingo lotto. jag tror jag ska gå och äta mina chips.
jag orkar inte duscha. gud vad jobbigt.

63434-162
risig bild på festivalcool 14åring.



/ I get my kicks of bugging you and I won't stop untill I see you through.
Been caught doing some stupid things. I did them for us, who could care less than you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback