I am disappointed every morning that I wake up.



nu har jag vart sjuk alldeles förlänge. så jag ska gå ut imorgon. egentligen borde jag gå till skolan.
men jag har antagligen fortfarande feber. jag har hosta, jag är snuvig, jag nyser. det är rätt äckligt. jag är hes också. jag vill inte smitta någon. jag är också rädd för att exponera mig för pressen av att gå till skolan vanlig tid. otroligt töntigt. jag måste dock köpa en tröja och en present. otroligt viktigt. jag kommer därmed bli hjärtkrossande pank. det får jag ta. jag måste nog låna av min far. det vill jag egentligen inte. jag skulle inte ha gått till goya i fredags. det sabbade min ekonomi totalt. även fast jag spenderade högst 70 kr. otroligt att jag fortfarande har ångest. fast jag gjorde totalt av med 170 kr. usch.
idag fyller sandra lindberg 20 år. helt otroligt! grattis. sandra är min bästa vän. en vän man alltid kan räkna med. även fast man inte pratar med varandra på tre veckor. så är vi fortfarande lika bra vänner. hon har ställt upp för mig när det har vart riktigt illa. i nöd och lust. ända sen hon flyttade till westside, när vi gick i lågstadiet.

nu ska jag släppa in katten! shit jag har glömt bort william! stackarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback