Point of no return one second to go.

63434-16763434-16663434-16463434-163

No response on any level, red alert this vessels under siege, Total overload, systems down, they've got control,There's no way out, we are surrounded, Give in, give in and relish every minute of it.

Jag sitter här nu. och glor. har lite ångest. självförtroendet är nästan kritiskt lågt. men jag mår ganska bra. bara att jag tycker lite extra synd om mig själv just nu. mina föräldrar är på en utflykt till helsinki. och jag sitter här och känner mig fet och oälskad. jag väntar på att jag ska vakna ur mitt sega skal och göra något av mitt liv. just nu känns allt ganska sorgligt. alla härmar nån. det är bara att surfa lite på internet så syns det klart och tydligt. eller läsa konsttidskrifter. lyssna. alla härmar varandra. och man måste ha en bra kvacksalva att dra också. för att komma in på konstfack eller dyligt. det är vad jag tycker om samtidskonsten just nu. kanske känns lite bättre om ett par dagar. hoppas jag verkligen. just nu orkar jag ingenting. igår såg jag att jens hade tagit åt sig av kritiken och att han pillrat ihop ett ganska uppstyrt schema. att vi ska ha måla modell i två veckor. jag är så trött på modellmåleri så jag kan kräkas. hoppas det är en schysst lärare annars dör jag. två veckors pillrande och volym och 3D tänkande till. jag måste peppa på det här. fan vad roligt det ska bli.


63434-170



hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback