For never and ever.

63434-156
Jag känner mig tom men ändå full (av skit) på samma gång. Jag behöver miljöombyte. Jag måste nog åka bort. Skolan har börjat. Jag gjorde en musse pigg i lera före lovet. armen gick av. jag målade den. Blodig. och limmade fast den mellan benen på musse. det var groteskt. Det är dock rätt roligt i skolan. träffa alla. skratta åt & med dem. jag är fruktansvärt trött. önskar jag var ihop med William Beckett förtillfället. vilket goodlook. Jag önskar mitt hår satt kvar på skallen efter jag duschat. Snart är det betty ugly, som far uttrycker sig. Jag har ej fattat ställning till om det är bra eller dåligt. Egentligen är allt som går på tv deprimerande. Jag borde sluta titta på tv. Jag borde sluta sitta vid dattan. Vad gör det för nytta. Varför sitter jag här och slösar tid för? Jag borde ut och jogga, gå ner i vikt. Varför då? för att jag ska bli hott? Vem vinner på det. Jag kommer alltid tycka att jag är tjock. Ändå. Lobotomerade barbiedockor. Är vi. Allihop.

63434-157

/ jag vill inte trängas med dig längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback