Happy new year

63434-155
Ett nytt år, ett nytt liv?
hoppas kan man ju alltid göra. hoppet ställer dock alltid till med problem. man borde kanske se till att det blir bättre detta år än föregående botten år. det finns egentligen ingen tvekan om saken, såklart det kommer bli bättre. idag har jag släpat min lekamen runt rudan. jag är nöjd över mig själv. dags att ta tag i saker. jag borde verkligen ta mig i kragen och skaffa ett jobb, hur underbart vore det inte att ha någon tusenlapp mer att spendera per månad. då kanske sommarens planer går att genomföra.
jag ska bli smal, jag ska bli rik(are), jag ska flytta från bomhus, jag ska bli lycklig. igen.


Happy New Year
You are my only vice
Happy New Year
What if we compromised?
Happy New Year
I am open

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback