I am not a pretty girl. That is not what I do.

Dagen med hemska ofrivilliga möten. arbetsskadan. kan inte allt bara stökas undan i en garderob. jag vill mura in mitt förflutna. slita av min skyddsmask. dra över mitt liv. snälla.
Jag vill så mycket men kan så lite. poor litte nobody. poor little wannabe, poor little spoild girl............ little stupid. cupid. fuckup. uppfuckad. spånhögar. tänder. stål. plast. plastikoperation.
klockan, sakta. fyllan. time goes faster. kärlek. no love, no hope. death before love. love until death do us part. "as far as i'm concernd I'd like to leave it random".
man måste gå igenom mycket för att nå antisex och manshat. inte lika mycket för kvinnohat.
kristin wiking, josefin hagström, sandra lindberg, helene sundin, erika berglund, erik lantz, vad gör ni nu?
 
63434-159

/ lies + hidden codes = what they do. what you do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback