teenage angst

63434-158
I don't remember where I was
I don't remember who I was with
I shouldn't have had that last dance
I shouldn't have had that last drink
whoever you thought you met
It sure as hell wasn't me
I may not remember things
but I do remember that much

Töntigt. jag vet. Men det känns så helt seriöst.
Jag har raderat mitt alkoholsinne från grunden. dags att sluta inta drycker helt. jag tror det blir bäst så.
kan bli tråkigt i början. men jag är endock så fruktansvärt trött på allt folk. i gävle. som man träffar varje helg, som (säkert) tror att man är cp. eller något i den stilen. nu ska jag äta köttbullar. ja kött. ha ett bra liv. 

Kommentarer
Postat av: kärstin

vem ska jag då dricka brojävel med?

Postat av: Leave me here for the crows

nope. du är inte cp. kram.
mvh en fegis.

2007-01-29 @ 01:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback