death to my hometown


death to your regrets.
ännu en sen kväll. dock har jag inte det där nattmörkret över mig. hoppas jag slipper. va? det skulle väl vara underbart. skulle vara schysst att se soluppgången. men sådan existerar ju inte med detta underbara sommarväder vi upplever just nu? eller hur? nej. så det blir inget.
att vara ute när det regnar. är värdelöst. om man bryr sig. men om man släpper allt. så är det skönt. ända tills man fryser. ett plus är ju att vara full. medans man inte bryr sig. jag önskar att jag kunde sluta bry mig. det är väl det sämsta som finns. att bry sig. jag som har sån underbar existens egentligen. synd att man vill ha mer. tänk på barnen i afrika.

63434-196


we're wasted anyway.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback