death to my respect.

nu har jag blivit utmanad..... igen. okej, jag gör det. då kanske jag slipper terrorn i framtiden.

1. jag spolar aldrig i toan. om jag ej har gjort nr2. till mor & fars stora förfäran.
2. jag har en lista på smarta gömställen och de bästa flyktvägarna ut ur hemmet, ifall et skulle komma mördare eller dyligt.
3. jag blir aldrig nöjd med något jag gör. varav konstant ångest.
4.  jag följer alldeles förmånga serier.
5. jag är alldeles för snäll.
6. jag bestämmer en månad i förväg vad jag ska köpa för mitt studiebidrag. (kanske skulle satsa lite hårdare på att skaffa ett jobb så man får ett liv någon gång?)



REGLER:

Varje person börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker
om sig själv. Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv
i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att
låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


Jag utmanar;
ingen
för jag vet att ingen som jag eventuellt
skulle kunna utmana kommer att genonföra detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback