Next time I make out. It will be with you.

jag vet inte. eller jag vet väldigt mycket. men inte vad jag skulle kunna skriva här. relativt onödigt. eftersom det bara är angelica som läser. vad jag vet. jag lyssnar på kristofer åström. som jag har kramat. som jag fortfarande är jävligt nöjd med. patetiskt. men jag är trots allt en tonåring fortfarande. jag har ställt till det för mig själv. hoppas till det bättre. jag är så jävla rädd. men som sagt. "love before fear" eller "throw the fear in to the fire."
jag är så jävla vaken nu. jag har vänt tillbaka dygnet. det är bra. jag åkte med tio i elva bussen in till staden. dock har jag inte ätit något idag. lika bra är väl det. så slipper man må så jävla cp-stört dåligt.
idag skulle det tydligen vara "juli-storm" men det är det ju inte. man kanske skulle ta dagen som den kommer och inte kolla på väderprognosen. för den ljuger ju. dock slår jag vad om att det kommer bli ett jävla skitväder. imorgon. allt som har med sola och bada. kan man ju glömma. tur att vi ska åka på "sol-semester." eller hur. skitskönt kommer det bli. hoppas vi vindpinade svenskar inte dör av värmeslag. 2 veckor kvar. helst sjukt hur fort tiden går. och vad livet har i beredskap för en vet man ju inte. när man minst anar det. verkligen. min mur är till hälften raserad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback