kroppen säger nej

jag sitter i min systers lägenhet. mitt på golvet. ensam. jag känner mig väldigt ensam. jag håller med helene om att de flesta blir fem gånger mer själviska på sommaren. kanske är det för att de har lyckats hitta något skitjobb som de skall sysselsätta sig med dag och natt hela sommaren. för att bli dumpad till hösten och inte veta vad de ska ta sig till. jag ska gå i skolan ett år till. blir nog ett roligt år.
nu håller jag på att bli deprimerad för att jag tittar på natur kanalen. och de pratar om olika sjukdommar som kan ta sig in i hjärnan och förlama hela kroppen. på hästar. jag  hatar det allvarliga sättet de pratar på. jag tänker nu byta kanal. nu lyssnar jag på hyper hiphop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback