ta bort underrättelse.

Nu sitter jag. I min ensamhet. Känner mig förfärad, i vanlig ordning. Jag har just gjort mitt dagliga besök på gula kiosken. Dagens anledning: jag glömde mina cigg  i skolan, när jag kom på det blev jag naturligtvis sugen. Samt snus till V, så jag slipper pipa dit senare när jag ej har lusten till det i besittning.
Den här veckan har vart ovanligt förfärlig, jag kände dåliga omen redan i söndags, och kan säga att jag hade helt rätt att detta skulle bli en skitvecka. Till de ända sakerna som går att publicera på en blogg är att mina vänner åkte till england för två veckors utbyte idag. Jag kom att reflektera över vilka som egentligen skulle åka här omveckan. Och fasan inställde sig, både Hanna och Kärstin (samt alice och fredrik), Men de förstnämna smällde högst. Jag får helt enkelt gadda ihop mig med någon annan. Helt undvika att bli för engagerad i engelsmännen. Eftersom det kommer 5 st elever från england. 
Det går nog utmärkt.

Nu skall jag röka under fläkten, kolla på disken och fortsätta fundera vad jag ska göra idag.

Kommentarer
Postat av: egoflow

jag vet vad problemet är, för både dig och mig! vi lyssnar för fan på för lite timbuk. det löser sig shitass, det kommer det sannerligen göra! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback