snark

vilken seg dag. jag skulle åka till torsåker idag. men hanna var krasslig och jag så seg. och klockan var mycket när jag äntligen ringde. vi bestämde en annan dag.
jag har blekt håret. det är ljusare nu. en eller två eller sju till så är ordningen återställd. har inte riktigt kännt mig som migsjälv med fel hårfärg. och nu är det dags att känna mig som migsjälv igen.
jag och vicslick gjorde en fantastiskt god sallad idag. dock en halv lök förmycket. så hade vi en förpackning skagenröra. jag har min skagenperiod igen. varför har jag sånna?
kan man fråga sig.

ifredags skulle vi på klassresa till sthlm. men jag och linnea skippade två stopp och försvann åt våra öden. därav ingen närvaro. ångesten satt i enda tills jag kom på att förra gången jag var borta utan att anmäla mig var i januari. haha. jag skulle hur som helst träffa josefin. jag hittade lite pimpiga smycketattrialjer, jag är nöjd.
jag och jossan eller jossan lagade mat, jag pallade inte att skala räkor. jag kanske skulle bli veg. jag kan ju inte ta i nått rått iaf. om det inte vore för v så skulle jag nog gått den stigen.
milla kom. och marit kom dit. det var trevligt att se dem igen. och prata. sedan fick jag milla och jossert springa till bussen. min kropp var inte gjord för sådana äventur och jag tappade en del av mitt innehåll. detta hände även jossefin. i ett senare stadium. vi tog oss ialla fall till landet. där vi trodde det skulle vara 13 dansgolv och 47 djs. men, icke. fel dag. så det var halvfullt på stället och peppen låg på morgondagen. trippelsnark tänkte vi. vi skulle vidare men ändrade oss och blev trötta. därav hemfärd.



nu är jag hemma. eller jag kom hem igår. hängde med erika. sen kom victor. erika missade sista bussen, loser ;)
jag sov gott hela natten. är nöjd med min tillvaro, kreativitet osv.
nästa år hoppas jag på en nystart, innehållande. victor, liverpool och liverpool art school. det kan verkligen bli fantastiskt.

hejdå

Kommentarer
Postat av: egoflow

fan vad vi är snygga


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback