this is the end of time

jag är precis hemkommen från hooden. hälsade på mina päron samt katt. och farmor och farfar var där. trevligt att slå två flugor i en smäll. även om det inte gick och prata så mycket som man kanske ville pga far ocf farfars bygg-projekt. som varken jag eller farmor förstod oss på. något om att omvandla två skåp till en hylla. (eftersom pappa har köpt en alldeles förstor tv, så den inte får plats i tvhyllan.)
jag känner mig nedstämd. jag hoppas det går över när jag pratar med kärleken i mitt liv. om han ringer. hoppas det. jag älskar dig baby.

i lördags och måndags var berra här. det är trevligt att hänga, hon är en underbar vän. tack för att du finns. vi har många yoshikvällar till att spendera tillsammans. förhoppningsvis innan du drar ut i vida världen. jag är avundsjuk. alla verkar dra iväg. finns inte en kotte kvar här. till gott och ont.

nästa vecka har jag labbet, projektrum i skolan. det kommer kosta mig mycket pengar. så jag hoppas det blir bra. bättre att satsa än att skita i det iaf. det kan bli bra om det blir som jag vill att det ska bli. dock vet vi ju alla att det inte ofta blir som man vill. hehe heja pernilla och hennes ljusa syn på livet.

påtal om det så ska jag försöka peppa på mig och bli en bättre mäniska. en bättre sambo, dotter, syster och vän. för jag överdriver alltid det negativa och märker ofta inte det positiva. samt att jag tar saker förgivet. vilket jag hatar.
jag vill inte vara en bitter sate. förlåt för allt.

idag kanske jag ska bowla. har inte hört något mer i händelseförloppet om bokning. men det skulle vara kul. får se vem som vinner. hanna, jag eller alex. säker alex. männen brukar alltid ta hem vinsten. jag kommer garanterat förlora för jag är hemskt dålig på det där.

Kommentarer
Postat av: nyllet

jisses, så du hade ringt flitigt igår.
anar att sup var inblandat eller var du bara kvällsaktiv ändå? ^^
bra att du har återupptagit din blogg så man kan hålla koll på vad du gör.
slick.

2008-02-17 @ 11:18:02
Postat av: pillan

svar ja. festligheter vankades och jag hade tydligt tråkigt första halvleken av förfesten. därav försökte jag få tag i någon att prata med.
ps. det är väldigt svårt att få tag i dig kvinna. ds.

2008-02-18 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback