money money money

must be funny. jaaaaaa. det är fantastiskt kul med pengar. igår spenderade jag många slantar. jag köpte lite till mig och lite till lyan. dags att göra fint. dock har inte alla pengar landat än. jag fasar över att det blivit något fel i mitt pappersarbete. men. dt bör ordna sig. annars skall jag ringa samtal på måndag.
min man är i sthlm. på kurs. hoppas han lever väl och har roligt. har inte pratat med honom såhär lite sen jag var i turkiet. eller möjligtvis vid förra kurstillfället. jag saknar honom. inatt sov jag helt alena. det var lite scary, nä. egentligen inte. men jag sov oroligt.
igår. shoppade jag ett stycke tyg. som skall sitta på en vägg. jag var såklart förkort för att lyckas få upp det. förbannade victors frånvaro. och mina gener. tygstycker ligger nu slängt på golvet. det var min hämd. idag skall jag städa. eller nu. när jag sitter och skriver det här är det meningen att jag ska städa. jag gick hem från skolan för just det endamålet. Hanna kommer snart hit. och ska va bakis och kolla på film. jag funderar på att dammsuga före hon anländer. så hon inte dör. jag ska vänta med att vara bakfull tills på söndag. låter som en bra idé. idag skall jag på ölhäng med diverse klasskompisar och lärare. på cheers. det kan bli kul.
nä. kanske man skulle städa ändå.

Kommentarer
Postat av: josefin h

du struntade i mig för städning

Postat av: Victor

det vart inte riktigt så att du väntade till söndag med att vara bakis.

2008-01-18 @ 16:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback