sent en tisdagsnatt.

för det är väl tisdag? idag skulle jag vart i skolan på kvällen. men. jag spelade tv-spel och städade lyan ist. jag kan inte förstå. hur det kan bli så fantastiskt stökigt. det är som om två grisar bor här. men om en vecka ska vi till ikea och då ska jag köpa massa saker. ve och fasa tänker säkert v när han läser detta. ;)
min syrra och hennes kille flyttar till brynäs snart. dom har diskmaskin. så varje gång v jobbar stäängning ska jag dit och käka. haha. snark. kommer inte bli så men man kan ju försöka hooka lite mer än nu.
jag har så jävla ont i ryggen. suttit klistrad vid dattan lite förlänge. tradera och.... facebook. jag loggade in på min syrras. och jag har suttit och snokat på alla mina vänner. hehe. vilka gräsliga bilder det finns. jag ska sluta vara med på bild.
nu ska jag fortsätta spela supermario. hoppas jag klarar bossen tills v kommer hem. annars får man ju skämmas.
hejdå

Kommentarer
Postat av: egoflow

köp en diskmaskin vetja. investera, så slipper du väcka v & så kan du laga mat oftare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback