sleeping in

klockan är mycket. v sover som en stock. jag vill bara gå och tjattra en massa. men jag vill inte väcka honom. jag tänkte jag skulle diska. men hur irriterad hade jag själv inte blivit om jag jobbat hela natten och han började diska. så jag sköt på det.
i onsdags. vart det party på högnivå. det var absolut inte meningen. så idag skall jag hålla i hästarna. absolut inte bli så katastrofalt bakfull imorgon. alice ringde mig för nåra timmar sen för att försäkra sig att jag skulle komma. hon hade pratat med alla i hela klassen. hehe amitiöst värre. det blir säkert roligt. ingen bilaga ikväll bara.
förövrigt är jag ganska tillfreds med mitt hår iaf. jag läste på instruktionerna på min gamla vanliga superblekning. (det fanns bara den. och igår kände jag mig inte säker på att stay orange) instruktionerna var hur som helst hotande. jag blir alltid lika förfärad när jag läser dom. men hur som helst så kan nog ingen bleka håret med den blekningen. ungefär så står det. men jag blekte skallen med den två gånger en kväll varje månad förr. och mitt hår rasade dock av mer eller mindre. hehe men jag blev ju inte flintis. ja. samvetskval. jag vill ju vara blond egentligen. men alla (mamma) säger att jag inte ska göra det. hohoh det är så kul att retas med henne. nä nu har han sovit i 9 timmar och jag saknar faktiskt hans vakna tillstånd.
hungrig är jag.

ikväll ska jag äta mcdonalds.

Kommentarer
Postat av: josefin h

jag tycker att du ska komma hit och göra mig sällskap i stormhelvetet


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback